DE DEALER[BR]ORGANISATIE.

De dealerorganisatie.


De dealerorganisatie

GA VAN START BIJ EEN PREMIUM TEAM.

BMW is internationaal een bijzonder sterk merk. Met ons verdelernet stralen we dezelfde waarden uit. Hoe? Onze mensen maken het verschil. Enthousiast, toegewijd en gepassioneerd zorgen zij ervoor dat elke BMW klant een BMW fan wordt. Wilt u werken voor een innovatief merk in een boeiende omgeving? Ontdek snel de vacatures bij een BMW concessie in uw buurt.

BMW.

BMW.

Door bundeling van krachten zijn slagvaardige dealergroepen ontstaan, met als gevolg een goed vertakt netwerk van 70 vestigingen.
NAAR DE VACATURES

BMW MOTORRAD.

90 jaar BMW Motorrad – dat vieren we graag. Want dat is niet alleen onze verdienste. We hebben dit jubileum vooral te danken aan alle vrienden en fans van BMW Motorrad die ons merk al jaren trouw zijn.

Wilt u deel uitmaken van dit succes? Kijk dan naar de vacatures bij die uitstaan bij onze dealers!
BMW MOTORRAD.
BMW MOTORRAD.

BMW MOTORRAD.

90 jaar BMW Motorrad – dat vieren we graag. Want dat is niet alleen onze verdienste. We hebben dit jubileum vooral te danken aan alle vrienden en fans van BMW Motorrad die ons merk al jaren trouw zijn.

Wilt u deel uitmaken van dit succes? Kijk dan naar de vacatures bij die uitstaan bij onze dealers!
MINI.

MINI.

In 1994 nam BMW AG het iconische merk MINI over en ging werken aan nieuwe modelgeneraties - met behoud van de oorspronkelijke stijlkenmerken. In 2001 kwamen de eerste nieuwe MINI's op de weg. Sindsdien heeft het merk een groei laten zien in professionaliteit en volume.

De dealerschappen voor MINI zijn aan de BMW Group dealerorganisatie toevertrouwd. Het merk MINI telt in België nu 30 vestigingen. De meeste showrooms zijn gehuisvest in een BMW dealerbedrijf en beschikken over een zelfstandige showroom.
NAAR DE VACATURES

CULTUUR.

BMW is internationaal een bijzonder sterk merk. Met ons verdelersnet stralen we dezelfde waarden uit. Hoe? Onze mensen maken het verschil. Enthousiast, toegewijd en gepassioneerd zorgen zij ervoor dat elke BMW klant een BMW fan wordt.

CULTUUR.
CULTUUR.

CULTUUR.

BMW is internationaal een bijzonder sterk merk. Met ons verdelersnet stralen we dezelfde waarden uit. Hoe? Onze mensen maken het verschil. Enthousiast, toegewijd en gepassioneerd zorgen zij ervoor dat elke BMW klant een BMW fan wordt.

BMW GROUP CENTER FOR DEVELOPMENT.

BMW GROUP CENTER FOR DEVELOPMENT.

Voor BMW Group is ontwikkeling van medewerkers een belangrijk onderdeel van haar werkgeversschap. Een functiegerelateerd programma van de BMW Group Center for Development maakt deel uit van uw loopbaanontwikkeling. Door het bijhouden van kennis en het verder professionaliseren van vaardigheden zorgen wij ervoor dat iedereen het beste uit zichzelf kan halen.